Sunday, November 09, 2008

You, you fatso, are a la-hoooo-za-heeeeeer.

Issand, ma olen hull. Tõsiselt. Kas mul pole midagi muud teha kui lugeda päev läbi mingeid nõmedaid jutte Narutost? Nagu TÕSISELT. Isegi mulle tundub see imelik. Aga õnneks, ma pole ainuke selline la-hooo-za-heeeer. Laura loeb iga päev mingeid JaeHo jutte. Mida iganes. Ma ikka veel ei saa aru, kes on seal kes ja kes on kellega paaris. Ja mis kuradi nimed neil seal on. Lihtsalt bunch of Weirdos. Midagi sulle, Laura.
Türa miks ma sinna teksti ei saa kõrvale kirjutada? Türa, ma ei pane rohkem nende pilte siia. Igatahes mul nüüd läks meelest ära mis ma tahtsin kirjutada. Shalalala, okei.
Aa ma käisin eile siis hokil. Algul mulle osteti niisama see pilet. Ma oling mingi: aa okei, ma vihkan hokit. Aga pärast lõpus mulle ikkagi meeldis ja hääl on ka nüüd ära. Jah, ma karjusin (Y). Algul mängis Tšehhi Rootsiga. Meil oli päevapilet, ehk siis kaks mängu päevas. Tšehhi võitis 4:1, wouw. Saal oli peaaegu tühi. Aga vot kui tuli Venemaa ja Soome mäng, siis küll isegi enda häält seal saalis polnud kuuldagi. Me istusime mingite hullude Soome fäänide kõrval (..). Nad nagu KOGUAEG trampisid jalgadega. Issand, ma läksin nii närvi vahepeal. Üks väike tüdruk jälgis mind niiii kurja näoga vahepeal. Täitsa hull :D. Tal oli siuke nägu et "kui-sa-kohe-oma-jalgadega-ei-trambi-siis-saad-peksa-mu-käest-nägu". Uuh, aga ma virutasin talle ühe sinise silma ja siis ta jäi vait. :) Vahepeal kui oli kahe mängu vahel paus, siis käisime väljas söömas. Seal müüdi MEGAHEAD pitsat nagu. Siis ostsime popkorni. Mingi see mees kes oli meiega seal hokil, see andis mulle 20 faking senti (enda arust mingi hull suur raha) ja kallas pool minust suurest popkorni pakist oma väiksesse junni. TÜRAPEA SELLINE. 20 SENTI JUU. Virutasin talle, siis enam ei küsinud mult. :) Pärast kui läksime koju, kõht oli mega tühi ja ema tegi mingit kartulisuppi (.....) Mu mõte kadus ära nüüd, nii et ma vist rohkem ei kirjuta siia enam midagi. Olge samad la-hoooo-ze-heeer'id edasi. Tsau!

PS. I still love Hello Kitty underwear, hih

0 hugs: