Tuesday, November 11, 2008

I wish I was a banana

Imelik. Juba mitmendat päeva tahan ma olla inimene, kes ma pole üldse. Ma ei ole kindel, mis mind paneb nii tundma. Ma tahan olla "see inimene", aga ma olen 100% kindel, et ma ei saa temaks kunagi. Mu iseloom on lihtsalt.. ma ei tea milline, sest ma käisin just dušši all ja mul läks kõik meelest ära. Ja nüüd ma söön jäätist, Sofi. Jäätist. Šokolaadi-banaani. Nüüdsest ma nimetan seda enda kuningriigiks (jäätist ma mõtlen).
Hmm, mul läks jälle kõik meelest ära. ÕÕÕH, ma vihkan blogide kirjutamist. Väike meelelahutus siis, kuna mul läks mõte tühjaks.
So, as I was saying.. mu tavaline tuju tuli tagasi. Ma hetkel ei taha enam olla "see inimene". Ma siis võibolla kirjutan sellest veel pärast. Ma ei viitsi seda draftidesse ka salvestada. See ya, dudes.


PS. Laura on mees, sest [21:13:08] Laura говорит: Mul on habe.

0 hugs: