Friday, June 26, 2009

NO FEAR; DESTINATION - DARKNESS

maaaaa leidsin oma hirmu üles. täna (mingi viis minutit tagasi) pesin pead ja siiiis mõtlesin, et võtaks sealt vanniaugust oma juuksed välja, kuna neid kukub mul peast täiega. ja siis vaatasin, et üks karv on ja siis tõmbasin ja siis tuli nagu MEGASUUUUUR juustemingiasi (eiteamissellenimion). MEGARÕVEEEEEEE. esimene asi vist, mis mind oksele ajab. tahtsin pilti leida, aga eiteamissellenimi on ja ei leidnudki. tsau

tegelt, ma pole ammu kirjutanud. laura vist armastab mu vanaema veel rohkem kui ennem nüüd. kõik algas sellest, kui ma ütlesin laurale, et mu vanaema ütleb talle: " красииивая дееевочка ". kahjuks ta ei öelnud, ütles siiski: " красииивая собаака ". ja siis laura kordas seda iga päev. ja nüüd mul oli desktopi põhjaks üks DBSK pilt. vanaema sõimas kõikide nende näod täis. ütles, et nad olid kindlasti eelmises elus tüdrukud. ainult changmin oli tema jaoks kõige mehisem. oled õnnelik nüüd, Baura? ma unustasin millest ma tahtsin kirjutada. aga edu. palju õnne, Rasmus Räni! :)





PS.

(selline pilt on desktopil)

0 hugs: