Thursday, January 01, 2009

Line up on the floor, now you' all gonna die

No esiteks.. HEAD UUD AASTAT U MOTHAFUCKAS! :) Loodan, et see aasta on kõikidel parem kui endine. Definitely parem, sest meil suri ära sugulane. Ma pole kunagi kogenud midagi sellist, kus sureb ära sugulane või keegi sulle lähedane. Kuid ma olen koguaeg sellest mõelnud. Et kuidas ma siis käituma pean, kuidas ma tunnen ennast ja mis edasi siis juhtub ilma selle inimeseta. Minu emme onutütar oli ta. Nägin teda viimast korda ma ei mäletagi millal. Tal olid juba päris tihti infarktid. Ta oli veel noor ka. Kõige esimesena sai sellest teada mu onu, kes ei rääkinud mitte kellegile sellest enne uut aastat. Ei tahtnud meeleolu ära rikkuda vist. Ta suri kell kuus hommikul. Suht nõme, et see ikkagi juhtus vana aasta hommikul (?). Ja arvatavasti me ei saa matustele ka minna, kuna me sõidame minema juba pühapäeval. Ma olen alati tahtnud minna matustele. Panna selga mustad riided ja näha millised expressionid teistel on. Enough of depression. Rest In Peace, emme onutütar (:D, sorri).
Aga siin sjuke värk, et uus aasta oli öösel. Jah, hard to believe I know. Panime siis ilusti riidesse ja siis läksime emme peika emme juurde, kus ma surin ära juba tuhandet korda, sest ma sõin liiga palju (jälle). Noh ja siis vaatasime telekast vene uue aasta ära ja siis läksime suht kõrvalmajja Jaani juurde. Jõudsime just nende ukse ette ja siis läksime uuesti alla (:D:D:D:D). Mõtsime et läheme Piritale ilutulestikku vaatama. Läksime kahe autoga. Ühes Jaani isa ja ema peika. Teises mina, Jaan, Jaani ema ja minu emme. Võtsime šampust ka kaasa. Mehed jõudsid Piritale enne meid ja helistasid ja ütlesid, et seal pole ruumi parkida. Siis otsustasime et läheme linnahalli juurde, kus oli sitaks rahvast ja autod jäid lihtsalt seisma keset teed et ilutulestikku vaadata. :D Jaan jõi pool klaasi šamputs ära ja ütles, et kolm korda muutus sellel maitse. Ma jõin ka natukene emme klaasist. Not a big fan of champagne. Siis sõitsime tagasi Jaani juurde ja siis olime seal kuni kella viieni hommikul. Pidime koju jalgsi minema, kuna emme peika auto on remondis/paranduses. Autosid polnud üldse ja üks purjus mees tuli vastu koeraga ja ütles: "Oi vaaaabjanduuuusssst!" Ei tea mille eest. :D Noh ja siis oligi tšuburupupupurupuuh!
Magasin kella kaheni ja siis mul hakkasin päevad. Tegelt nad hakkasid siis kui ma kell viis hommikul koju jõudsin ja siis mul oli mingi: "KHURRAAT!" Passisime (ikka veel passime) emmega esimesel terve päev kodus. Varsti läheme emme peika emme juurde sööma :D (jälle (..) ) ja siis lähme Jaani juurde (jälle) ja soovime asju ja paneme need soovikasti ors. Peame nende juures kell 21.01 olema, sest SHREK 3 BITCHES hakkab.



Käisin veel Sofi juures 30ndal. Kui ma jõudsin sinna, ta lükkas mind enda tuppa ja pani ukse kinni. (:;:) Siis ta ütles: "Nii sa oled juba nädal aega haige olnud ja eile me käisime sinuga kinos. KAPIIISH?" Ma mingi ei saanud midagi aru, ütlesin: "OK." :D Siis tuli Sofi ema ja siis ütles midagi ja siis küsis mult: "Noh, sa olid nädal aega haige jah? :)" Ma mingi vaatasin talle WTF näoga otsa, siis vaatasin Sofi poole, kes tegi mulle suured silmad, siis vaatasid Sofi ema uuesti ja vastasin positiivselt ja hakkasin täiega irnuma. :D:D Ta ema mingi ei saanud pihta ja läks minema. :D Hea, et ta vähemalt filmi kohta ei küsinud, mida ma tegelikult ei näinud ju :D. Sofi käis mingi Aile või kellegagi kinos, aga ütles emale, et minuga. Weirdo. Aga jah, ta famous teatrikleit oli ACCIDENTALY kapi ukse peale. Ta ütles, et ta NIISAMA koristas oma kappi ja siis KOGEMATTA leidis selle. MMMMHHHMMM :D Noh ja siis ma pidin selle selga panema ja me tegime mulle JULM SEKSI soengu ja pilditasime. :;: Here is some näide.


Kena, ma tean. Igastahes, kui me lõpetasime ja ma vahetasin oma riided LÕPUKS ära, Sofi pakkus et võiks teha piparkooke (see kord roosa glasuuriga :;:). Läksime siis kööki, panime raadio tööle ja rullisime seda tainast muusika järgi. Vahepeale tuli Sofi vend, Sasha meie juurde ja häiris meid oma mittenaljakate naljadega, mille üle ma ikkagi vahepeal naersin ja Sofi vihkas mind selle eest. :D Tegin Henriku nime ka. :D Tahtsime maja ka lõpus teha, aga ei tulnud välja ja me pidime keset ööd seda ära sööma :D. Istusime kolm tundi köögis ja Sasha oli ka. Vahepeal jättis Sofi meid üksi, ja nii imelik tunne oli. Alguses oli sjuke vaikus, aga siis meil arenes mingi jutt ja kõik oli oksi siis. Läksime siis Sofi tuppa. Seadsime end voodisse ja siis kella viieni hommikul rääkisime juttu lesbidest ja värkidest. Siis Sofi ütles, et enda maailmas ta tahaks, et tal oleks kodus see suur maiustuste masin, et kui paned mündi, siis näed kuidas see šoks seal välja tuleb. Ja siis ma küsisin talt, et kes talle sinna šokolaadi sisse paneb, ja siis ta sõimas ju näo täis sellepärast, et ma mõtlen liiga palju.
Hommikul läksin koju ja siis läksime emmega vanaema juurde ja siis läksime jälle koju ja siis ma läksin dušši alla ja siis me läksime emme peika ema juurde, sõime ja siis läksime Jaani juurde. Ma juba rääkisin sellest alguses.

Praegu siis tulin Jaani juurest (JÄLLLLLEEE). Soovisime oma soovid ära, nagu seda tehakse uuel aastal ja mul tuli viis tükki kokku. :D Vähe kurat.
Nüüd tuli välja, et tagasime me läheme teisipäeval, sest meil on matustele ka ju vaja minna. Nii et, ei saanudki te must nii vara lahti TÕPRAD
OK, ma liigun siit.

BYEBYE, VAL

7 hugs:

Laura! said...

Well, hello there! Lahe et sa kunagi sellest ei kirjuta, et sa minuga väljast käisid (pede) 3:

Valentina said...

miateaaa :D sinu kirjutad ju :D

sofi said...

suhteliselt lamp sisekanne, ma lugesin, mida me öösel tegime ja ma osasid kohti nagu ÜLDSE ei mäleta :D:D:D:D raudselt mingi unes rääkisin suga. :D

Valentina said...

kule sa olid täis ka ju, Sof :D:D:D

sofi said...

ma teadsin, et sa lisasid midagi enda chocolatecoinsidesse >:D

sofi said...

jo, kallike, kunagi UUSI sissekandeid ka tuleb? :D :;:

Valentina said...
This comment has been removed by the author.